Tuesday, December 16, 2008

Cerite arini

Bismillahirrahmanirrahim...

Arini g keje, my bro was sending me to the office. Disebabkan lately ni mmg jalan tak jem, 15min dah sampai office. when i was walking to tower 1, i saw a couple of husband and wife, very loving couple, very warm and very charming...

I think both are Petronas staff, it just diff OPU (subsidiary). Suddenly aku cam tertarik nak tgk dorg nyer action. the wife pregnant, i think anak first coz tgk si husband gile2 caring... After si wife ni cium tangan, die pon cium la pipi kiri kanan husband die.. pastu husband die pon cium kiri kanan pipi wife.. tak cukup pipi, dahi, dagu and hidung..sib baik tak bibir..hehehe..tp yang aku boley perhatikan, eventhough org ramai sekeliling, but they are very loving. Husband tak kisah pon nak cium muke wife die berkali2..jarang seh nak tgk husband react macam tu...biase dorg ni jaga air muke..cit..budget macho..poyo je lebey..pastu aku tgk husband die pimpin tgn wife die naik anak tangga slow2, pdhal tak bahaya langsung pon anak tangga tu..die tgk wife die daha masuk tower, br die proceed jalan menuju ke tower 2..

Perghh...dasat romantic and loving...aku berangan la kalo laki aku pon wat bende yg same...aku la wanita plg bertuah kat dunia ni...tp bertuah ke aku? mmg susah nak mncari laki yang tak malu mengaku die suami org or bapak org...ramai prefer nak jadi jantan macho...napela ye, laki zaman skarang..ramai sungguh tak gentleman ( im not saying all of them, but some of them are truly idiot!)

Adoi...berangan gak la tgk loving couple tu bcinta macamtu...hangat betul percintaan dorg eventhough dah kawin..hopefully kekal gitu until akhir nyawa memisahkan mereka...amin..aku pon berdoa utk diri aku gak... eventhough aku ni kasar, aku lembut gak........nak jadi isteri solehah beb...hehehe

1 comments:

Anonymous said...

nak jadi saksi gak..tengok diorang..
tapi zaman sekarang ni, nak tgk isteri cium tangan suami pun dah susah tau..cume leh tgk mase baru nikah je..suami isteri zaman sekarang..

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Header made with PS brushes by gvalkyrie.deviantart.com
Sponsored by Free Web Space